Koolhydraat beperkt eten

Sinds 2 weken ben ik op zoek naar lekkere recepten die passen bij  "onze" manier van eten en waarmee koolhydraat beperkt eten een nieuwe "levensstijl" kan gaan worden. Een ware ontdekkingsreis en met de conclusie dat het zo lastig niet is.  Daarom kies ik voor beperkt ipv arm. Zo kan ik toch af en toe genieten van brood, pasta, rijst etc.  Dus minder vaak en een kleine portie.  Aangezien ik Bourgondisch ben ingesteld en ik niet van het dieet ben kan ik op deze manier proberen in de loop van een aantal maanden toch wat kilootjes kwijt te raken. In combinatie met wat meer bewegen.

Ook v jou ben ik op "speurtocht" en zal alleen de recepten plaatsen die ik uitgeprobeerd heb en zo lekker vind dat ze voor herhaling vatbaar zijn.  Dus kies je 3 a 4x in de week voor 1 van deze recepten dan zet je al een goede stap.

Reactie schrijven

Commentaren: 0