Gepofte knoflook !!!

Gepofte knoflook heb ik voor het eerst geproefd bij het piepkuikentje tijdens een etentje in Haarlem.

 

Voor deze kerst waren mijn zwager en ik verantwoordelijk voor o.a. het hoofdgerecht. Een groot stuk vlees bereid in de oven ging het worden. Daarnaast op zoek naar bijgerechtjes en dergelijke en ik dacht weer terug aan die heerlijke gepofte knoflook. Die MOEST erbij om onze familieleden te verrassen.  De reacties waren Lovend en daar doe je het voor...

Easy van te voren te maken. Bewaren in de koelkast.

Tijdens het bereiden van het vlees, geroosterde groente of aardappeltjes uit de oven zet je de bol er gewoon tussen.

Heerlijk om uit te knijpen op je vlees of op een bruschetta.

Maar ook in een soep of bij aardappeltjes uit de oven.

Ik zeg probeer het en ik weet zeker dat je blij verrast 

zult zijn !!!!

 

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0